Tilaus- ja käyttöehdot
Tervetuloa Arctic Style verkkokaupan tilaus- ja käyttöehtoihin. Haluamme varmistaa, että olet täysin tietoinen oikeuksistasi ja velvollisuuksistasi, kun teet ostoksia meillä. Teemme parhaamme asiakastyytyväisyyden parantamiseksi ja tarjoamme laadukkaita tuotteita rekoihin ja autoihin, kuten lisävaloja, työvaloja ja rst-putkia. Lue ehdot huolellisesti läpi, jotta voit tehdä ostoksia luottavaisin mielin.

Tärkeitä seikkoja tilauksista
Haluamme, että ymmärrät selkeästi tilauksiin liittyvät käytäntömme. Koska emme saaneet tarkempia tietoja, tässä on yleinen esimerkki siitä, mitä tilaus- ja käyttöehdot voivat sisältää:
Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn
Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste rekisteriseloste-välilehdeltä.
Toimitusehdot lyhyesti:
- Kaikki verkkokaupan hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron.
- Tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja jälleenmyyntikuntoinen.
- Käsittelemme tilauksesi arkisin 1–3 arkipäivän kuluessa sen saapumisesta. Viikonloppuna tulleet tilaukset käsittelemme viimeistään maanantaina. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä. Kun tuotteet lähtevät kuljetukseen, saat sähköpostiisi tilauksen seurantanumeron, tai jos tilaukselle on valittu nouto myymälästä, ilmoitamme, milloin tuote on noudettavissa.
- Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta viipymättä asiakaspalveluun joko sähköpostitse tai puhelimitse.
- Emme vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy meidän vaikutusmahdollisuuksiemme ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä, lakosta, Force majeure-tyyppisestä esteestä tai muusta vastaavasta Tam-Parts Tmi verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
Tarkemmat toimitusehdot:
1. Toimitusaika
Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Kun tuotteet lähtevät kuljetukseen, saat sähköpostiisi tilauksen seurantanumeron tai jos tilaukselle on valittu nouto myymälästä, ilmoitamme, milloin tuote on noudettavissa. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.
2. Toimitustavat
Tarjoamme asiakkaillemme nopeat ja edulliset toimitustavat. Kuljetuskumppanimme Matkahuolto ja Posti kuljettavat paketit joka puolelle Suomea 1-3 arkipäivässä.
Takuu ei kata tuotteiden väärinkäyttöä, asiakkaan muokkaamaa tuotetta, asennusvirheitä, ohjeiden laiminlyöntejä tai muilla virheellisillä toimilla aiheutettuja tuotteiden vahingoittamisia. Takuuseen sisältyy rikkoutunut komponentti ja mahdolliset postikulut. Takuu ei kata takuuvaihdetun osan mahdollisia asennuskustannuksia. Tuotteen takuuvaihto ei pidennä tuotteen alkuperäistä takuuaikaa.
Nouto myymälästä:
Voit myös noutaa tilauksesi Tampereen varastolta sovittaessa.
Ilmoitamme asiakkaalle, kun tilaus on valmis noudettavaksi.
Nouto myymälästä-toimitustapa on ilmainen.
3. Maksutavat
Stripe
Lasku yrityksille
Ennakkomaksu yksityisille.
4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot
Kaikilla tuotteillamme on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton, eli täysin jälleenmyyntikuntoinen, myös myyntipakkauksen osalta.
Ilmoitathan palautuksesta ennakkoon asiakaspalveluumme.
Tuotteen palautus: Tilaamasi tuotteen voit palauttaa. Kirjoita paketin päälle osoitetietomme ja omat tietosi ja viet paketin palvelupisteeseen, niin paketti palautuu meille. Palautusehtojen vastaisesta palautuksesta, emme korvaa lähetyskustannuksia.
HUOMIO! Emme korvaa rahtilähetysten palautettujen tuotteiden palautuskustannuksia.
5.Takuu
Tam-Parts Tmi noudattaa kuluttajasuojalain (38/1978) mukaista virhevastuuta. Lisäksi annamme tuotteillemme 12 kuukauden takuun, joka koskee materiaali- ja valmistusvirheitä (ei koske halogeeni- ja hehkulankapolttimoita). Mikäli tuotteen takuuaika poikkeaa tästä, siitä on erikseen maininta tuotteen kohdalla. Takuuaika alkaa kuitissa olevasta päiväyksestä.
Takuutapauksessa tuote, eli käytännössä vain rikkinäiseksi epäilty komponentti, lähetetään meille tutkittavaksi ja se vaihdetaan yleensä kokonaan uuteen, mikäli takuu on oikeutettu.
Takuu ei kata tuotteiden väärinkäyttöä, asiakkaan muokkaamaa tuotetta, asennusvirheitä, ohjeiden laiminlyöntejä tai muilla virheellisillä toimilla aiheutettuja tuotteiden vahingoittamisia. Takuuseen sisältyy rikkoutunut komponentti ja mahdolliset postikulut. Takuu ei kata takuuvaihdetun osan mahdollisia asennuskustannuksia. Tuotteen takuuvaihto ei pidennä tuotteen alkuperäistä takuuaikaa.
6. Vastuu tavaran aiheuttamasta vahingosta
Kun tavara on asiakkaan hallinnassa, Tam-Parts Tmi ei vastaa tavaran aiheuttamasta vahingosta, joka kohdistuu: a) kiinteään tai irtaimeen omaisuuteen tai on tällaisen vahingon seuraus b) ostajan valmistamaan tuotteeseen tai valmistaman tuotteen sisältävään tuotteeseen.
Tam-Parts Tmi ei vastaa tuotteen laittomasta käytöstä taikka asennuksesta. Tam-Parts Tmi ei ole vastuussa valmistajien antamista mahdollisista virheellisistä tuotetiedoista.
Tuotteiden käyttö ja asennus
Asiakkaan vastuulla on selvittää tuotteen soveltuvuus omaan käyttötarkoitukseen, sekä noudattaa tuotteiden käyttöön ja asennukseen liittyviä lakeja, asetuksia ja turvallisuusmääräyksiä. Tam-Parts Tmi ei vastaa tuotteen (esimerkiksi autokemikaalien tai aurinkosähköjärjestelmien) virheellisestä käytöstä tai asennuksesta aiheutuvista henkilö- tai materiaalivahingoista.
Autokemikaalien toimintaa/levitystapaa tulee ensin testata pienelle ja huomaamattomalle pinnalle toivotun lopputuloksen varmistamiseksi. Tutustu aina ennen käyttöä tuotteen käyttöohjeisiin.
7. Reklamaatiot
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta asiakaspalveluumme.
8. Tilauksen peruminen
Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa asiakaspalveluumme. Pyrimme ilmoittamaan asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Tam-Parts Tmi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja asiakkaan rahojen palauttamiseen.
9. Tietosuoja
Tam-Parts kerää tietoja asiakkaistaan sekä verkkokauppansa käyttäjistä, jotta se voi tarjota asiakkailleen parhaan mahdollisen palveluidensa käyttökokemuksen. Asiakastietoja käytetään mm. turvallisen palvelun toimittamiseen sekä asiakaspalvelun laadun ja verkkokaupan kehittämiseen. Tam-Parts Tmi kunnioittaa asiakkaidensa yksityisyyttä, ja käyttää keräämiään henkilötietoja vain tässä rekisteriselosteessa mainittuihin käyttötarkoituksiin.
10. Yhteystiedot
Info@Tamparts.fi
Hyllilänkatu 3 D 73, 33730, Tampere
Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos sinulla on kysymyksiä tilaukseesi liittyen. Voit ottaa yhteyttä sähköpostitse: [[email]] tai puhelimitse: [[phonenumber]].

Yleisiä kysymyksiä ja vastauksia
Olemme koonneet tähän yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia tilaus- ja käyttöehtoihin liittyen. Mikäli sinulla on muita kysymyksiä, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme.
Kysymys: Voinko peruuttaa tilaukseni?
Vastaus: Kyllä, voit peruuttaa tilauksesi, mikäli sitä ei ole vielä lähetetty. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian.
Kysymys: Mitä teen, jos tuote on viallinen?
Vastaus: Ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme asian ja tarjoamme ratkaisun.
Kysymys: Miten voin palauttaa tuotteen?
Vastaus: Löydät tarkemmat ohjeet palautuksesta verkkosivuiltamme kohdasta "Palautukset".

Ota yhteyttä
Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, tuotteistamme tai muusta, ota meihin yhteyttä. Olemme täällä auttaaksemme sinua!
Arctic Style
Osoite: Tampere, Suomi
Sähköposti: [[email]]
Puhelin: [[phonenumber]]
Verkkosivusto: [[website]]